Опитування роботодавців щодо відповідності якості освітнього процесу їхнім очікуванням здійснювалося шляхом анкетування на сайті Уманського НУС. Учасниками опитування були представники бізнесу сфери геодезії, землеустрою та кадастру.
Робоча група освітньої програми «Геодезія та землеустрій» за ОР «Бакалавр» кафедри геодезії, картографії і кадастру разом із науково-педагогічними працівниками кафедри та колегами з Кременчуцького національного університету імені Михайла Остроградського, Луганського національного університету імені Тараса Шевченка (м. Полтава), Одеського державного аграрного університету обговорили зазначену освітню програму.
Впровадження інклюзивного навчання в освітній процес стикається з низкою проблем, які вимагають уваги з боку суспільства, педагогів та держави.
Боротьба з сексизмом та гендерною нерівністю — це шлях до справедливого, прогресивного суспільства, де кожна людина має рівні права та можливості. Лише об'єднавши зусилля всіх громадян, ми зможемо подолати ці упередження та створити світ, де кожен почуватиметься цінним і захищеним.