Недопущення проявів сексизму та гендерної нерівності (студентська позиція)
Боротьба з сексизмом та гендерною нерівністю — це шлях до справедливого, прогресивного суспільства, де кожна людина має рівні права та можливості. Лише об'єднавши зусилля всіх громадян, ми зможемо подолати ці упередження та створити світ, де кожен почуватиметься цінним і захищеним.
Проблеми академічної мобільності студентів під час війни (студентські роздуми)
Академічна мобільність студентів є важливим інструментом для інтеграції освітніх систем різних країн, підвищення кваліфікації молоді та обміну знаннями. Однак під час війни цей процес стикається з численними викликами, які мають як короткострокові, так і довгострокові наслідки для студентів, освітніх закладів та суспільства загалом.
Академічне письмо: сучасні проблеми та перспективи їх врегулювання в освітньому процесі (думки студента)
Академічне письмо є важливим аспектом сучасної освіти, науки та професійної діяльності. Однак, попри його значущість, воно стикається з численними проблемами, які стають все більш актуальними у світі глобалізації, цифровізації та змін в освітніх підходах.
Категорія "студентоцентрований підхід у навчанні": студентське бачення
Студентоцентрований підхід у навчанні є сучасною освітньою концепцією, що ставить студента в центр процесу навчання, орієнтуючи освітні методики та практики на його потреби, інтереси та особливості.
Проблеми формування навичок soft skills у здобувачів освіти (студентська думка)
Soft skills – це набір особистісних, соціальних та комунікативних навичок, які забезпечують успіх у професійному та особистому житті. Формування цих навичок серед здобувачів освіти є ключовим завданням сучасної педагогіки, але цей процес стикається з низкою проблем.
Передумова опрацювання архівів Уманського НУС стосовно історії викладання землевпорядно-геодезичних дисциплін
Днями викладачі кафедри геодезії, картографії і кадастру успішно пройшли відеокурс «Збережи свою ідентичність» від громадської організації «Українська античність». В ході опрацювання зазначеного курсу вони отримали теоретичні знання і практичні навики, необхідні для проведення повноцінної розвідки стосовно історії викладання в університеті землевпорядно-геодезичних дисциплін.